Jäsenelle

ILMOITTAUTUMINEN

Yhdistyksen järjestämiin tapahtumiin ilmoittaudutaan kotisivujen kautta: http://lammi.senioriyhdistys.fi/tapahtumat/

Kuukausitapaamisiin voi myös ilmoittautua  Sirkka Laurilalle tekstiviestillä puhelin 0400 950 045.

Teatteri- ja konserttimatkoille ilmoittautumisia vastaanottaa Riitta Tarvainen, puhelin 050 597 3088.

Hämeen senioripiirin ja useampien yhdistysten järjestämiin  tapahtumiin ilmoittaudutaan Marja-Riitta Heinoselle, puhelin 040 717 0985.

Kellonaika tarkoittaa tilaisuuden alkamista paikan päällä, lähtöaika ilmoitetaan tarkemman ilmoittelun yhteydessä.

Ajankohtaisia tietoja tilaisuuksista ja tapahtumista ilmoitetaan sähköpostilla, testiviestillä sekä kotisivuillamme!

MAKSUT

Matkojen, retkien yms. tapahtumien osallistumismaksut pyydetään maksamaan etukäteen yhdistyksen tilille FI59 4260 1020 0172 94. Kuukausitapaamisten ruokailut maksetaan paikan päällä.

Vuosittaiset jäsenmaksulaskut lähetetään alkuvuodesta sähköpostilla. Ne, jotka eivät käytä sähköpostia, saavat kirjelaskun.

Tarkista omat jäsentietosi alla olevan painikkeen kautta. Mikäli sinulla ei ole vielä salasanaa Kiltaan, voit sen tilata lomakkeen kohdasta Pyydä salasanaa / Olen unohtanut salasanani